![]() |
| HIVATALOS MAGYAR RED ORCHESTRA OLDAL ÉS KÖZÖSSÉG EZEN A LINKEN | Heroes of Stalingrad - RED ORCHESTRA 2 (hivatalos oldal) | Heroes of Stalingrad - RED ORCHESTRA 2 (SG fórum) |
-
#5594
tehát, pontokba szedve a véleményem.
- eleve jól kezdődött a DOD:S free weekend.
vmi francos fixre kellett várni órákat, h ne "mods" üzemmódban fusson a játék, hanem önállóan (ennek köszönhetően már negatív tartományban állott a játék megítélésem).
ingame.
- olyan szögből/helyről kaptam a halálos lövéseket, h ihaj-csuhaj, a utolsó órákban már csak röhögni tudtam ezeken; nem beszélve arról, h a sok kis köcsög nem állott a spawnt tűzalatt tartani, kimenni is alig lehetett.
- és mijaz, h nem lehet vállra emelni az automata(mp40/44, thompson, ...) fegyvereket? röhej.
- térkép, lehet látni hova lövöm/dobom a puska/gránátot, nc.
- olyan hamar lemerül az "elem" rohanás közben, h a "nyúszi" is megelőzne.
- kicsik a mapok, 4-5 helyszínen voltam és azok mind pindúrok voltak, 30-40 méter után már a map másik végén voltam (persze lehet vannak nagyok is).
- egyetlen pozitívum a source motor, nem hiszem h nem lehetne jobb játékot készíteni ezzel.
összegzés.
lehet vkinek bejön ez a stílus, de én rohadtul nem az kaptam amit elvártam, ellentétben a TF2től, amit előbb-utóbb megveszek.
