unalmassá váltak a mai gyönyörű játékok
-
#116
Ja, és a legszomorúbb. Sokan mondták, és igazuk van: a konkurrencia miatt nincs idő finomra polírozni a játékokat.
Ez igaz, és ez a legnagyobb baj. Olyan játékokat basznak el a kiadók miatt, mint az Enter the Matrix, Deus Ex 2. 50%-osan adják ki őket, mert határidő van. Vagy Street Legal.
És ehhez hozzájön az, ami miatt én mindig káromkodok egy sort: a hiperigénytelen, évről-évre nulla újítást felvonultató, kaptafa EA játékok meg a legsikeresebb játékok mindenhol.
Egy FIFA200x, NBA, NHL, Madden, F1 meg minden; kb. annyi az éves fejlesztésük, hogy egy programozócsapat leül és megduplázza a játékigényt; a másik csinál egy új intrót; a harmadik meg kicsit átszabja a grafikát, és frissíti a játékosok adatait.
És mégis ezek a játékok a legsikeresebbek, mert a sok faszláma megveszi őket. Meg a Battlefield nyócadik kiegészítője, a 9. Need for Speed, a hatodik mohaa...
...szerencsére az Ubisoft mostanában nagyon belenyúlt a jóba, és tényleg csak mesteri munkákat ad ki a kezei közül.