
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
militavia #95093 Ez benne a szép. Hogy a típusjelzés hasonlósága ellenére egy tök más alapokon nyugvó cucc. Tudod, hogy az impiket félrevezessék.
A miért lett volna szüksége kérdést értelmezni sem tudom, amikor a SZU teljes történelme során mindig reménytelenül le volt maradva hajtóműfejlesztés terén. Ajándékban kapták a MiG-15 erőforrását is, saját erőből az akkor pont úgy nem ment volna. A Szu-22-es anyagban benne volt az is, hogy az AL-21F is olyan volt szovjet szemmel, hogy egyesével jelölték ki, hogy melyik gép kapja a soron következő hajtóművet és export Szu-22-be az M4-ig nem is került. De a SzU a teljes hidegháború alatt turbojetes csapásmérőt gyártott, amikor az F-111A turbofan hajtóművel repült harci bevetést 1968 áprilisában. A Szu-24-es is 1993-ig egy olyan hajótművel gyártották, amit a jenki 1968-ban pofán röhögött volta. Nem érzed, hogy mekkora butaságot sikerült kérdezned, de igen nagy arccal?
Amúgy nem tudom mire vélni a követelőző hangnemet attól, aki rendszeresen mocskolódik és képes volt olyan marhaságot írni máshol, hogy a Szu-22 kabin mögötti infracsapda töltet kivetők azok színes rakétákat lőttek ki adott meghibásodást jelezve. Ezek után nem lep meg, hogy erről sem tudsz, hogy az azonos típusjelzés ellenére az TV3-117 az milyen háttérrel bír.