10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • repvez
    #93610
    az egyik szemem sir a másik meg üveg.
    örülök, hogy lett valami, csak megint pont egy olyan tipus amiből alig repül még valami, eddig max 10 gépre van megrendelés abbol, talán 3-4 repül.
    Egyelőre mi vagyunk az egyetlen aki KC verzióba kértük, amiről tudni, hogy a KC azért változott csak C-re mert a Boeing kiszállt a buliból, aki a tanker képességet fejlesztette volna, így ezt dobták is ezután, kíváncsi leszek, hogy a brazilok, hogy fogják befejezni a Boeing nélkül csak nekünk csak erre a két gépre.
    Ha ez nem lenne elég a típus gyerekbetegségeit is nekünk kell majd kitapasztalni és ha valami lesz akkor az egész flotta állni fog.

    Pár héttel ezelőtt megjelent a közlönybe egy pályázat ami személy és teherszállítást légi és vízi úton történő lebonyolítására vonatkozott.
    A vizit még csak megértem, de a légit az már furcsállom, hogy a 2 A319 és a két falcon mellé hova kell még személyszállítási kapacitás?
    ugye megvettük az A330ast teherszállításra is
    oké az nem desszantolható, de a C17esek is ott vannak és emellett beszálltunk a multi cargo egységbe is a németekkel karöltve az A400M ekkel is.
    szóval 3db A400M+ 1dbA330as+3db c17 teherszállító kapacitás mellé, most a 2db KC390es is.
    A 2db A319+2 falcon a személyszállításra. akkor ezek mellé még minek plusz külsőstől bérelni is?

    Mi változott, hogy az eddigi Ancsa kapacitással is elégséges volt és most a plusz gépekkel sem elég ?