-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#92617 A Tu-160 utazósebessége nem sokkal nagyobb, mint a Tu-142/95 családé. A szuperszonikus száguldozással töredékére esik a hatótáv. Viszonyításképpen a B-1A.
The M2.0 speed is quite theoretical because it strongly reduces the range of the plane. As an indication you can see how strong was the range reduction for B-1A comparing the low level flying which is also very fuel consuming.
http://www.alternatewars.com/SAC/B-1A_CS_-_January_1976.pdf
Kis magasságon: 1050 + 525 nm low + 700 nm at high to nearest airbase 340= 2275 nm
Nagy magasságú szuperszonikus: 340+170 nm + 500 nm at high to nearest airbase = 1010 nm.
A végső résznél a hatótáv felére esik. A szubszonikus/szuperszonikus hatótáv aránya (1050+525)/(340+170) = 3,08.
Na, akkor képzeld el ezt, ha nagy magasságú gazdaságos repüléssel vetném össze...