10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #91229
    A TOW esetében a vezeték a tárolókonténerből csatlakozik az irányítórendszerhez. Arra vonatkozólag találtam információt, hogy az UH-1B tesztlövészeteknél nem okozott problémát a szárazföldi indításhoz szánt kontérből való indítás, a helikopter süllyedésben, sőt, cikk-cakk manőverezés közben sem tapasztalt problémát a rakétaindítás után. Ebből én azt szűröm le, hogy (ez a valószínűbb) vagy a vezeték képes volt elszakadni (és nem volt elég erős ahhoz, hogy az bámi problémát jelentsen a helikopter számára), vagy eleve leoldották a vezetékeket a célba csapódás után.

    Úgy 3-4km felett már csak optikai kábeles megoldásról tudok, amelyek konkrétan könnyebbek, mint a rézdrótos megoldások, igaz ott is inkább 8km körüli (Spike-ER) lőtávról tudok. A Spike-NLOS például 8km felett már leoldja a kábelt és rádiókapcsolatra vált át...