-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#90876 Egy régebbi témával kapcsolatban "újabb hír."
Az 1991.08.22.-én balesetet szenvedett Mikojan-Gurjevics MiG-21bisz 75AP típusú gépel kapcsolatban, melynek pilótája Groszmann "Groszi" István főhadnagy életét vesztette akkor.
1.
"Ellentmondásos dolgok láttak világot az esemény bekövetkezésének okairól is. A helyszíni szemle megállapította, hogy a gép bal forduló közben ütközött a földnek. Ennek némileg ellentmond az, hogy a gép egy keskeny, de nagyon hosszú területen szóródott szét.
A hivatalos jelentés pilóta hibát állapított meg, alacsonyan befejezett manővert, ami miatt a gép földnek ütközött, és felrobbant."
2.
" Alacsony magasságon végrehajtott feladat során a repülőgép földnek ütközött. Más adatok szerint a repülőgépnek letört a stabilizátora, de ezt nem hozták nyilvánosságra."
3.
Elvileg a szemtanuk szerint már a levegőben "imbolygott, vergődött" a gép, majd "hatalmas robbanás rázta meg a környéket. Még látták a darabokra hulló égő roncsokat. A katonai repülőgép a szántóföldre zuhant. Darabjai óriási területen szóródtak szét."
Ha találna az ember szemtanút akkor meglehetne kérdezni, hogy még a levegőben felrobbant-e.
Idézetek
1.
REPÜLŐMÚZEUM SZOLNOK
Barta Endre: Emlékezzünk! - repülőkatasztrófák a Magyar Légierőben
link
2.
Wikipédia
Repülőesemények és katasztrófák a magyar repülőcsapatoknál (1948-tól)
link
3.
Hungaricana
Közgyűjteményi portál
link
Utoljára szerkesztette: ximix, 2019.05.20. 13:14:04