-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#90690 Ours cost the Navy millions and a full-system capable A6 needed about 240 maintenance hours per flight hour.
Ezen a ponton vannak kétségeim...
A link hol válaszol a feltett kérdéseimre? Mert nekem az jön le ebből, hogy a képen látható helyen kézzel vezetik a gépet.
A SOFT/HARD TFR módokat ismerem. Lényegtelen. Azért nem lehet ilyen kanyonban repülni robottal, mert a bedöntési limit és a túlterhelés is korlátos. Ha 45-60 fokig dönthetné a gépet, akkor is a G limit lenne a gond.
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.30. 16:14:34