10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • molnibalage83
    #90588
    Mennyyi behazudott szám van így is az F-15-nél vagy értelmetlen.

    Ja persze, építenek egy kétszemélyes gépet, de csak egy embert tesznek bele. Hiszi a piszi...

    A csúcsebesség lényegtelen. Az AG konfigos gyakorlatilag hangsebesség alatti, addig stealth-ben az F-35A M1.2-vel szupercirkálni tud...

    Az 1100 nm combat radiusra is ránézek majd, mert ordas hazugságnak tűnik...
    Ez alapján.
    F-15C CFT, 4. oldal IV oszlop. 891 tfm úgy, hogy eldobja a tartályokat. És úgy, hogy az AG konfig töredéke van fent. A kisebb légellenállású AIM-120 és mondjuk 8 db SDB-vel is elég határesetnek tűnik, bár két pótos tartaléka van. Viszont a TGP-nek is van légellenállása és, ha fair összehasonlítást akarnánk, akkor HTS pod is kéne a gépre.

    F-15E manualom van, majd a repteljesítmény cikkhez összelegózom.

    ...ahogy a repült óra...
    Lásd itt
    Bőven 30k felett repült az F-15E 5-10 éve is. És a gépek öregszenek. Az F-15E gépek műszaki tartalma kevesebb. Akkor mitől lesz olcsóbb egy kis szériás, USAF által nem üzemeltetett F-15 változat?

    Tisztán látszik, hogy semmi értelme az F-15X beszerzésnek. Ha nem stealth bomb truck kell, akkor az F-35A is pont megfelel a célra.
    És ezt nem azért mondom, mert mindenáron szívszerelmem. Csak az ár és a számok ezt mutatják.

    Ha ennyire bomb truck kell, akkor az F-16C élettartam kitolás ennek töredéke.

    Egyesek védik ezt a döntést, de én azt mondom, hogy politikai hátszél és lobbi esetén soha nem lógott ki még ennyire a lóláb. Soha.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.22. 10:09:53