-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
ambasa #90464 Ő, pont az elektronikus vezérlés miatt, lehet ma butítani egy hajóművet. Egyszerűen más alap üzemi paramétereket engedsz, kisebb gázhő, alacsonyabb maximális fordulatszám-határolás, kisebb tolóerő. Vagy gyengébb minőségű anyagok beépítésével, alacsonyabb élettartam. A vezérlés kisebb, lassabb kormány kitérítések engedélyezése, rosszabb manőverezőképesség. És ezt még úgy is meg lehet csinálni, hogy ne legyen túl feltűnő a különbség. Illetve ahogy Repvez írta, elég bizonyos szerkezeti elemek borítások más anyagból való elkészítése.
Ha tudnád, hogy amikor a legegyszerűbb csapágyat, vagy egy teskábelt megrendelem egy Airbusra, vagy egy Boeingba, akkor mennyi dolgot kell ellenőriznem, hogy az effektív-e arra az adott gépre. Ja és az adott üzemeltető csak a saját alkatrész-katalógusát kapja meg, vagyis fogalma sincs, hogy létezik másik cikkszámú alkatrész, de ha mégis nem fogja tudni a különbséget, hiszen nem férhet hozzá a gyári rajzokhoz.
Az egy más kérdés, hogy vajon ez megéri-e egy ilyen hercehurca, ma amikor már egyre kevesebb a gyártó, nem igazán kell tartani attól, hogy a vevő máshova megy, főleg úgy, hogy az F-35 valószínűleg még úgy is a kapható legjobb gép.
TG