10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #873
    Ha egy harci helikopternél kapsz egy kritikus találatot, akkor azért van még esélyed - hacsak nem a főrotort lőtték szét. A legtöbb harci heli úgy van kiképezve, hogy olyan 10m/s sebességű földetérésnél még óvja a legénység életét úgy, ahogy tudja - speciális ülések, amik elnyelik a becsapódás erejét, illetve ugyanebből a célból alakítják ki a kereket/leszállótalpakat. Mivel egy harci helikopter amúgy is földközelben repül jobbára, ez elegendő ahoz, hogy a pilóták jó esélyel túléljék a földetérést.

    Amúgy el kell keserítselek - a harci illetve kisérleti repülőgépeken kívűl egyetlen egy légi járműnél sem jellemző a katapultülés. Tehát a V-22 Osprey esetében (ami miatt ez az egész téma felvetődött) sem merült fel a katapultülés mint komoly kérdés.