10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #81886
    Az első pont az gondolom nem az IRST-re vonatkozik. Mert elméletnek ez jó, de a piacon ilyen rendszert nem találsz. Még egy "nyomorult" bi- vagy multistatiks radarosat sem...


    Említették, nemde? :)

    A 200 cél követése a kb. min. FOV esetén van. Ha tracket akar képezni, akkor egy célt tud követni a leírás alapján, mert annyira rázoomol a célra, hogy semmi mást nem lát, lásd a fent linkelt elvet.


    Ok, de 200 cél követése akkor is szép teljesítmény...

    Azért nem, mert drága lenne. A minden irányba lenne PIRATA lefedés akkor a hátsó és alsó irányokban szinte csak MAWS-ként van értelme és wide FOV-nak. A DAS fix FOV-os, de ezért van mellette EOTS. A Pirate egyszerre EOTS és DAS, de csak 140 fok előre és ennyi és mivel egy berendezésben van, ezért nincs "IR TWS" módja. (Ezt a kifejezést mosta találtam ki.) Az F-35-nél a DAS körkörösen pásztáz, de soha nem veszti el a képet, mert az EOTS néz rá a célra. A PIRATE-nál meg ez nem így van.


    Ez tiszta, csak felvetettem, hogy ha akarnának, akkor simán lehetne a PIRATE-ra építkezve egy DAS-szerű rendszert létrehozni.

    Ettől függetlenül, ha a leírásnak csak a fele igaz, akkor is messze ez a cucc, ami a DAS-hoz a legközelebb van. Bizonyíték ismét arra (lásd EJ200), hogy Európa tudna, ha a politika adna rá pénzt...


    ...és a megbeszélések nagy része nem a gittrágásról szólna...

    A Cope India 2004-et úgy el kell felejteni, ahogy van. Semmi másról nem szólt, mint fals hírekkel pénzt szerezni még F-22-re. (Nem sikerült...)


    Ok, de az említett Red Flag... Ha igaz, amit ott leírtak, az biza csúnyaság.