10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • Hpasp #80573
    Szóval az összehasonlítás akkor (MiG-29/F-16):
    MiG-29: 4xR-73E + 2xR-27R1 + 1x1500l-es póttartály
    F-16C: 2XAIM-120B + 2xAIM-9M + 2xAGM-88B + 2x370gal-os póttartály

    Üres tömeg: 11t/9t <- F16-os 20%-al könnyebb (nyilván az egy hajtómű előnye)
    Fegyverzet: 1t/1.3t <- F16-os több fegyverzetet visz
    Üzemanyag: 4,2t/5,5t <- F16-os 24%-al több üzemanyagot visz
    Felszálló tömeg: 17.9t/17.2t <- F16-os így is könnyebb

    felszállás+emelkedés (FL300-ra) üzemanyag felhasználása: 700kg/830kg <- MiG-29-es jobban emelkedik (nagyobb a szárny+törzs felhajtóereje)

    Optimális magasságra (FL300) emelkedve a maradék üzemanyag: 3,5t/4,6t

    Fogyasztás optimum magasságon: 6,2kg/NM - 4,0kg/NM <- no itt a kutya elásva, a MiG29-es 35%-al többet fogyaszt utazósebességen (nagyobb a légellenállása + a két hajtómű hatásfoka rosszabb)

    hatótávolság: 1'157km/2'254km <- 2x-es!!!

    Ha el nem számoltam valahol, ami könnyen +lehet...
    :)
    Utoljára szerkesztette: Hpasp, 2017.02.04. 23:01:26