10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #78458
    A válasz a hajtórendszer és az átvitelek terén keresendő. A gumikerekes vontató és félpótkocsi jobban kíméli a közutakat, mintha a lánctalpas jármű haladna rajta. Továbbá pedig nem a harckocsi / lövészpáncélos (BMP) / stb. erőátvitele és motorja dolgozik, tehát nem az kopik. A fogyasztása egyébként tényleg nem volt jobb ettől, a MAZ-537 cirka 120-130 litert evett 100km-en, egy Szu-100-as pedig 110-120 litert, viszont ha a T-10-hez méred, az már inkább 150-170 litert evett százon.

    A MAZ-537 egyébként egy nem túl jól sikerült jármű, de a D-12A diesel-motor csak a V-2 alapján lett létrehozva, nem egy-az-egyben a V-2-est szerelték bele.
    Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.11.20. 10:12:41