10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • molnibalage83
    #70815
    Nem egészen. Azt jelenti, hogy minimális AoA eltérés van utazósebességen, csak éppen a variaszárny transszonikus tartományban a Szu-25 hullámellenállása kedvezőbb. A magas szárnyterhelés azt jelenti, hogy a szárnyak hamarabb elérik el a magasabb AoA tartományt és végül a limitet, ami a max. G-t korlátozza. Nézd meg az F-111-et. Az F-15E CFT és 3 pótossal ugyanannyi keróval kisebb harcászati hatósugárral bír. Az F-111 mai napig a TAC gépek királya ezen a téren a Szu-24 meg az ikeresója.

    A 2500 km-et hol találad? Biztosan alábecsült adat? A Gripen tud 2000 km átrepülést, csak nem forszírozza ezt senki, de a gép pusztán a számok alapján képes rá.