
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#70759
De melyik részét nem érted, hogy most is szarsz a minőségre? Már írtam. Az is CAS, hog éjszaka SAR radarral CBU csapásmérést tolsz egy harkocsi oszlopra és az is, hogy az utca túloldalán levő épülete bevág egy SDB. A kettő közötti eltérés nem érzed?
So, akkor áruld már el, hogy a lenti "assets"-ek közül mégis melyik adott volna éjszakai PGM-es CAS-t 1993-ban, amikor a LANTIRN volt a best és GPS alapú navigáció talán még ezeken a gépeken sem volt. Hogyan működött volna a célmegjelölés? Az El Dorado Canyon képeit láttad, hogy az A-6ETRAM FLIR/TGP képe milyen alacsonyról? És ez volt a cúcs. A LANTRIN picit jobb, de akkor az nem volt tudtommal egyik lenti vason sem. Szóval USMC alakulatnak lézeres lenti célmegjelöléssel és buddy lasing + laser spot trackerrel esetleg ment volna, de a Delta és Ranger számára, hogyan ment volna éjszakai PGM CAS abban a közelharcban...?
Komolyan mondom, hogy mostanában te is inkább csak emeled az ember vérnyomását. A leírt szöveg mögötti műszaki tartalmat tessék már értemezni könyörgöm... Tervezőként pont az ilyen attitűd bassza fel az agyamat. Mikor jönnek a tervekre úgy a bírálatok, hogy a delikvens el sem olvassa rendesen.