
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#69750
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Szerintem (de Hpasp megmondja a tutit)
A heli hangja x méterről halható ami y időtartamot eredményez a befogására, a manpads-es elkezdi keresni hol is van szemmel, alapvetően a hangirányába ha azt a domborzat nem torzítja elég hamar meglehet találni kivéve ha olyan alacsonyan repülsz, hogy a fás területek kitakarnak néha-néha itt jön az, hogy egy vállról indítható rakétának is van pár mp mire befogja a célt és indítható. A legtöbb ilyen rakéta mondhatni egyenest a célnak tart ha van közben egy fasor kisebb domb akkor már gond lehet a befogással és a találat is kétséges.
Az autópálya fölött repülve akár a fák szintjével egy magasságban lehet utazni míg ha torony iránt menne akkor minden fás területet megkerülnie kellene ami nem egy veszélytelen mutatvány vagy felemelkednie előttük majd vissza utánuk ami viszont a manpads-nak adna könnyű célpontot.
Ha nagyobb magasságban hasít azt az oroszoknál is látják és már szolnak is rádión a manpads-nak honnan érkezik és bumm.
A földi radarok telepítési helyétől és antennájától függ mit lát, a háborúban vannak fix orosz radarok és vannak a katonai mobil radar állomások, a szűrést nem véletlen írtam, mert több dologra is szűrnek sebesség magasság, méret, távolság....pl méretnél a nagyobb madarak is látszódnak vagy madár rajok is , de ez összetett, mert amolyan kizárásos elv ha pl csak 130km/h-val megy, de a 100méter magasan az nem autó, és megjelenik a radaron, ha 200-al megy, de 15 méter alatt a magassága akkor az nem repülőgép hanem autó és nem jelenik meg persze ezek mind módosítható paraméterek és háború idején kilehet hegyezni a rendszert amikor már nem lófrálnak össze-vissza a civilek