
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
ambasa #69721 Igen, igazatok van, a szabadonfutóról megfeledkeztem, bár ebben nem vagyok biztos, de ez nem csak egyirányú? Vagyis ezzel nem lehet azonnal leválasztani a hmű-t? Mondjuk én is azt írtam, hogy a hajtás nem szűnt meg. A kötélszakadás, szerintem sem okozhatta, a gondot, Repvez írta ok és a kötélpár kettőzöttsége miatt sem. Ellenben szerintem a KAU megszorulhatott valamilyen szélsőséges helyzetben. Érdekes, hogy a gép először a pörgéssel ellentétes irányba mozdul el egy kicsit, majd csak ez után kezd el forogni. Mondjuk, Milleniussal értek egyet, ha egy tengely-fogaskerék rögzítő ék/retesz nyíródik el, akkor nem verődik szét semmi, egyszerűen nem adódik át a nyomaték, és a faroklégcsavar folyamatosan lassulva forog, de nem ad le kormányerőt, és a vége pörgés.
TG