10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • repvez
    #69718
    Az igaz, hogy merev kapcsolat van a reduktor és a hajtömű között,de szabadonfutó közbeiktatásával, hogy egy esetleges hajtómű beékelődés , ne fogja meg a lapátokat az autórotációban.
    A faroklégcsavarnál a kisebbik hiba ha a vezérlés megy el, mert általában röpszujjal vagy a lapátok szulypontját ugy alakitják ki, hogy egy adott szogre beálljanak ilyenkor ha elszakad a vezérlősodrony, viszont ha a hajtás megy el akkor mindegy, hogy tudod a légcsavart mozgatni,nem lesz meg a kellő nyomaték.
    itt látni az összeszerelésről egy kis videót, nem gyenge a transmissziós tengelye nem olyan mint a minyóé.


    ximix: Nem tudom, milyen böngésződ van, vagy hogy keresel ,de eszméletlen, milyen dolgokat milyen gyorsan megtalálsz
    Utoljára szerkesztette: repvez, 2015.08.04. 19:02:52