
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#69718
Az igaz, hogy merev kapcsolat van a reduktor és a hajtömű között,de szabadonfutó közbeiktatásával, hogy egy esetleges hajtómű beékelődés , ne fogja meg a lapátokat az autórotációban.
A faroklégcsavarnál a kisebbik hiba ha a vezérlés megy el, mert általában röpszujjal vagy a lapátok szulypontját ugy alakitják ki, hogy egy adott szogre beálljanak ilyenkor ha elszakad a vezérlősodrony, viszont ha a hajtás megy el akkor mindegy, hogy tudod a légcsavart mozgatni,nem lesz meg a kellő nyomaték.
itt látni az összeszerelésről egy kis videót, nem gyenge a transmissziós tengelye nem olyan mint a minyóé.
ximix: Nem tudom, milyen böngésződ van, vagy hogy keresel ,de eszméletlen, milyen dolgokat milyen gyorsan megtalálsz
Utoljára szerkesztette: repvez, 2015.08.04. 19:02:52