
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#69706
Ez az eset elég sajátos volt ,de sztem nem volt köze az autórotációhoz, mert az a hajtómű leállása miatt következik be és ott müködik a faroklégcsavar az iránytartáshoz, már ha forog a forgószárny, és autórotációban ha jól tudom nincs bepörgés sem, mivel nem keletkezik forgatónyomaték.
Viuszont ennél az esetnél volt hajtómű , viszont a jelek szerint megszünt a faroklégcsavarral a kapcsolat, igy mivel nem volt vizszintes sebesség erért ahogy ambasa is irta a repgépszerű leszállás nem volt lehetséges, az autórotációhoz a hajtóműveket le kellet volna kapcsolni,de ez a magasság hiányában már nem volt kellő idő rá.
Nem vagyok pilóta, igy nem tudom, hogy ilyen esetekben mi lenne a szakszerű ténykedés,de nem egyszerű szituáció volt az biztos.