10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • Papichulo
    #69256
    Az a baj, hogy a két tengó nem azonos méretű, eleve a Yuan 1000 tonnával nagyobb vízkiszorítással bír, és bár a hosszuk kb. azonos, több, mint egy méterrel nagyobb a Yuan hajótestének az átmérője (a szélessége 7,3 vs. 8,4 méter).

    Nem tudom honnan jonnek az adataid, de a globalsecurity nem ert veled egyet.

    Yuan Class:
    Displacement, Submerged 2,400 tons
    Displacement, surface 2,000 tons
    Length, O/A 73-75 meters / 245 feet
    Max Beam 8.4 meters / feet
    Draft 5.5 meters / feet

    Song Class:
    Displacement, Submerged 2,250 tons
    Displacement, surface 1,700 tons
    Length 75 meters / 246 ft
    Beam 8.4 meters / 27.6 ft
    Draft 5.33 meters / 17.5 feet

    Ha egy SSN akarna elkapni egy felszíni flottát, akkor ugyanúgy rohadt zajos lesz, mint bármi más.

    Az SSN kepes gyorsan prepozicionalni magat. Ha felfedeznek egy SAG-et, akkor az SSK sokkal kevesbe tud olyan poziciot felvenni ahonnan csendben varhatja, hogy a kozelebe erhessenek. Az SSN meg akar max sebesseggel odaerhet 100-200km-rel a celpont ele, ahonnan mar csak minimalisan kell manovereznie.

    A méret-misztikumba bele is keverednek, mert megint felhozzák, hogy a Soryu-méretű hajó előnyösebb lett volna.

    Olyan szempontbol, hogy nem kellett volna annyi kompromisszumot hozniuk a blue-water kepesseg karara, ami miatt inkabb egy green-water egysegnek felel meg a Yuan.

    ár-minimalizált (megint nem értem, miért lenne az, például német MTU diesel-motorokat építenek beléjük, ami aligha ár-minimalizáló tényező)

    Szamomra lejott a cikkbol, hogy inkabb nem noveltek a mereteket es nem fejlesztettek kepessegeket, hogy alacsonyan tartsak az arat, mivel a Taiwan kornyeki muveletknel inkabb fontos nekik a mennyiseg, mint a minoseg, melyben ugysem tudjak a COMSUBPAC-kal felvenni a versenyt.