
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
Papichulo #69256 Az a baj, hogy a két tengó nem azonos méretű, eleve a Yuan 1000 tonnával nagyobb vízkiszorítással bír, és bár a hosszuk kb. azonos, több, mint egy méterrel nagyobb a Yuan hajótestének az átmérője (a szélessége 7,3 vs. 8,4 méter).
Nem tudom honnan jonnek az adataid, de a globalsecurity nem ert veled egyet.
Yuan Class:
Displacement, Submerged 2,400 tons
Displacement, surface 2,000 tons
Length, O/A 73-75 meters / 245 feet
Max Beam 8.4 meters / feet
Draft 5.5 meters / feet
Song Class:
Displacement, Submerged 2,250 tons
Displacement, surface 1,700 tons
Length 75 meters / 246 ft
Beam 8.4 meters / 27.6 ft
Draft 5.33 meters / 17.5 feet
Ha egy SSN akarna elkapni egy felszíni flottát, akkor ugyanúgy rohadt zajos lesz, mint bármi más.
Az SSN kepes gyorsan prepozicionalni magat. Ha felfedeznek egy SAG-et, akkor az SSK sokkal kevesbe tud olyan poziciot felvenni ahonnan csendben varhatja, hogy a kozelebe erhessenek. Az SSN meg akar max sebesseggel odaerhet 100-200km-rel a celpont ele, ahonnan mar csak minimalisan kell manovereznie.
A méret-misztikumba bele is keverednek, mert megint felhozzák, hogy a Soryu-méretű hajó előnyösebb lett volna.
Olyan szempontbol, hogy nem kellett volna annyi kompromisszumot hozniuk a blue-water kepesseg karara, ami miatt inkabb egy green-water egysegnek felel meg a Yuan.
ár-minimalizált (megint nem értem, miért lenne az, például német MTU diesel-motorokat építenek beléjük, ami aligha ár-minimalizáló tényező)
Szamomra lejott a cikkbol, hogy inkabb nem noveltek a mereteket es nem fejlesztettek kepessegeket, hogy alacsonyan tartsak az arat, mivel a Taiwan kornyeki muveletknel inkabb fontos nekik a mennyiseg, mint a minoseg, melyben ugysem tudjak a COMSUBPAC-kal felvenni a versenyt.