10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • molnibalage83
    #69231
    Sorolhatjuk a példákat: nukleáris meghajtású SSN/SSGN tengók alkalmazása SSK/SSG tengók helyett az US NAVY kötelékében. F-15E-k alkalmazása COIN gépekre méretezett konfliktusokban. Kell még?

    Úgy tűnik hát, hogy ez eddig sem volt probléma...


    Itt egy "kis" probléna van. Azon államok, amik saját parti vizeik közelében operálnak, könnyen ugrálnak és verik a mellüket, hogy milyen jó nem nuki tenógik vanank. Próáblák meg ugyanezt, amikor a támaszpontod az USA nyugati partja és az orosz vizeken vagy az Indiai-ócán az operatív terület. Eh...

    Az F-15E-nél meg a gép már adott volt. Volt egy drága kalapács és volt szög is. A baj az, hogy a kalapálás tovább tartott, mint gondolták és nem vettek olcsó kalapácsot, vagyik COIN gépet... Ha valaki ezt az öröséget akarja folytatni, hát lelke rajta, de ne csodálkozzanak, ha kicsit hülyén nézek rá. És még engem mondanak jenki fannak.. :)



    Bocsi, lehet rosszul tudom, de az USAF utolsó leszállított F-16C-je tíz éve került átadásra, és az biztos nem 70 millió USD volt.
    Nem is Block 50/52+ volt és nem is mai dollárban jegyezték le. Manapság kb. ennyibe kerül, de ez részben amiatt van, hogy ugyebár ezeken a gépeken már inregrált ECM és más dolog is van, ami a CCIP féle Vipereknek nincs...


    Yupp, de nézd a másik oldalról, te több tíz milliárdos programról írsz, én pedig ezt vonom kétségbe, igen, meg lehet annyiért is csinálni, ha elengedik a gyeplőt

    Mert a múlt alapján sci-fi, hogy ennél olcsóbb lenne. Amiről te fejlesztés és teszként írsz azok kb. azon a szinten vannak vagy ott sem, hogy felszállt a Wright Flyer és repültek vele egy percet. Ez picit messze van még egy interkont harci géptől... Az YF-22 repüléséig mennyi pénz ment el? YF-22 és F-22A IOC között? Huh...