10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #69230
    Ekkora sebességű gépnél szerintem szóba nem jöhet az UACV több másodperces lagjával...


    Már az X-45 is bizonyította évekkel ezelőtt, hogy valóság az részleges öndításra képes pilóta nélküli gépek világa. Nyilván fordulóharcra nem célszerű ez sem, de az amúgy se nagyon lenne opció.

    A probléma pont az, hogy a hadszíntereken semmivel sem tud többet az esetek 99,9%-ban, amit más ne tudna fillérkért hozzá képest. Sőt, nemhogy többet tudna, de még annyit sem, mint azok.


    Sorolhatjuk a példákat: nukleáris meghajtású SSN/SSGN tengók alkalmazása SSK/SSG tengók helyett az US NAVY kötelékében. F-15E-k alkalmazása COIN gépekre méretezett konfliktusokban. Kell még?

    Úgy tűnik hát, hogy ez eddig sem volt probléma...

    Ma a Block 50/52+ kerül 60-70 misibe. Ehhez képest a mostani JSF, ami integrált EOTS, DAS és AESA radarral bír, most alig drágább, mint egy F-16C az USAF-nak szállítva, mikor fényévekkel többet tud majd annál.


    Bocsi, lehet rosszul tudom, de az USAF utolsó leszállított F-16C-je tíz éve került átadásra, és az biztos nem 70 millió USD volt.

    kibaszott érdekes, hogy minden megrendelő is csak az árcédula növkedésén sír, de arról mélyen hallgatnak, hogy a mostani JSF olyan, mintha a Ford T modell helyett kapnál egy mai kocsit - akkor olcsóbb lenne már most az F-35 talán... A DAS és AESA radar önmagukban +25 milliós tételek kb együtt...


    Yupp, de nézd a másik oldalról, te több tíz milliárdos programról írsz, én pedig ezt vonom kétségbe, igen, meg lehet annyiért is csinálni, ha elengedik a gyeplőt...
    Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.07.09. 15:21:28