10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #69152
    Komoly áramlástan indokok miatt döntöttek a kialakítás mellett, az X-35B-nek két irányba nyíló, jóval kisebb méretű ajtajai voltak, de egyfelől a rotor beömlőnyílása körül a légáramlás nem volt elég kiszámítható, ami például viharos időben a függőleges leszállásnál káros lehet gépre és emberre. Ráadásul ugyebár az F-35B nehezebb lett a vártnál, így valahonnan plusz emelőerőt kellett keríteni. A hatalmas ajtó terelőlapként is funkcionál felszálláskor, javítva az emelőrotor által termelt felhajtóerőt.

    Egyébként a légáramlás miatt változtatták meg a másodlagos beömlőnyílást is, az emelőhajtómű beömlőnyílása mögött...


    X-35B


    X-35B


    F-35B