
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
millerius #68966 A MiG-21 UTI-kon az első és a hátsó kabin gázkarjait mechanikusan szét lehetett választani, és akkor csak a hátsóból volt vezérelhető a hajtómű, összekapcsolt állapotban szinkronban mozgott a két gázkar, mindkét kabinból lehetett vezérelni a hajtóművet. Volt is olyan baleset (talán Kecskeméten?), hogy földi hajtóművezés előtt nem nézték meg a szétválasztó kar állását (naná hogy nem volt összekapcsolva!), a műszaki indított az első kabinból, utána meg nem tudta vezérelni a hajtóművet. A hátsó gázkar max állásban volt, így hiába fékezett a jóember, a gép keresztül a reptéren elrohant a vakvilágba és nekiment valami reptéri dombnak, az szerencsére lefojtotta a hajtóművet mert lezárta a szívócsatornát.