
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#68924
De szerintem az gáz hogy a másik balesetnél a katapult nem működött rendesen. Azért nem volt annyira extrém helyzetben a gép hogy ne váljon le az ülés. Van erről valami statisztika hogy mennyi a "rendes" mentési arány?
2011 november 8.-án egy Martin-Baker Mk.10B1 gyakorlatilag megölt egy Red Arrow pilótát Angliában. A katapultülést véletlenül aktíválták, mikor a BAe Hawk repülőgép még a földön volt, ami a kisebb baj, a nagyobb az volt, hogy a főernyő nem nyílt ki rendesen, és az ülés ott sem vált le.
A balesetet szenvedett gép az eset után
A Gripenben szintén Mk.10, de egy másik alváltozat, a könnyűsúlyú 'Mk.10L' van. A Red Arrow balesetnél a főernyő kinyitásának elmaradása egy túlhúzott csavarrögzítés miatt következett be...
Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.06.25. 09:11:49
