10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • millerius
    #68914
    A besiklás közben a Griffnél a leszálló konfigurációban (futók nyitva) automatika vezérli a tolóerőt, a talajfogásnál a pilótának kell lehúzni a gázkart, hogy a gép automatikája "tudja", hogy nem átstartolás-üzemmódban van, csak ekkor fog a kacsa-vezérsík is fékezésre átállni. Ha nem húzza le a gázkart, az automatika átstartolásnak értékeli, a vezérsíkot se lehet fékezésre állítani, meg persze a hajtómű is tol rendesen, így csak a kerékfékkel lelassítani sokkal hosszabb pálya kellene a megálláshoz, ha egyáltalán sikerülne, és nem durrdefekt meg cigánykerék lenne a vége.