
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#68728
Már bocs,de ez nagyon nem ugy müködik mint egy autó.Itt minden egyes géptipusra külön vizsga van és ez nem abból áll mint az autónál, hogy hol a nivópálca meg hasonlók, szinte az utolsó alkatrész müködését tudnod kell a tipuson.
Tehát az egyáltalán nem járható ut ha egy másik, ráadásul a példádban egy jóval nagyobb és lomhább géppel gyakorloljon.Mert egyáltalán nem ugyan az , nem ugyan ugy kell vezetni máshogy kell kapcsolni rendszereket , máshogy viselkedik a levegőben, nem olyan mozgékony stb..
Ha nagyon az autós hasonlatodat akarom ráerőszakolni , akkor ez olyan mintha az F1-es pilótát rá akarod ültetni egy 60T-ás tartálykocsira, Mindegyiknél az utolsó csavarig ismernie kell, hogy mi mit csinál, és a tartálykocsival hiába vezet le 2 millió km-t utánna egyszer beültetik az F1-esbe és az első kanyarnál rommá töri, mert nem azt sziokta meg és máshogy viselkedik.
Ugyhogy ha tetszik ha nem ezgy Gripenre csak is Gripennel lehet felkészülni és ehhez a megfelelő forrást is biztositani kellene.Azt a hasonlatodat sem értem, hogy a 600le-s autóval nem mehet 80nál töbet. Hidd el a Gripenekkel minden olyan dolgot gyakorolnak amit éles helyzetben is tennének, beleértve a hangsebeségű repülést is, csak 12km magasan teszik ezt és igy nem hallod , pont a kényeskedő lakosság miatt aki ha szököévente egyszer elmegy felettük egy repülö már egyből panaszkodnak.
A 90-es évek elött érdekes senki nem mert panaszkodni, hogy alacsonyan is átlépték a hanghatárt.