
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#68726
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Nem gondolom, hogy egy teherszállító repülőgép helyettesíthet egy vadászgépet, de az ország nem áll úgy, hogy az adott technikán megfelelő rutint megszerezze egy pilóta arra sem sok esélyt látok hogy 8-10 db sugárhajtóműves könnyen és viszonylag olcsón karbantartható gyakorlógépeket vegyünk amin "orrba-szájba" mehetnek a pilóták mindezt azért, hogy ne csak vezessék a repülőt hanem repüljenek vele erre a heti monoton rutin gyakorlatok nagyon jók lennének.
Egy teher szállító ami naponta többször ingázik pl: London és BP között, napi többszöri fel leszállás minden időjárás közepette ( keresztszél, hó, eső) viszonylag olcsón tudnának tapasztalatot szerezni fel le szállás során és lehet igazán ráéreznének a repülésre, éreznék a gépet.
Persze pl: hetes forgó miatt kétszer annyi pilóta kellene, de fizu lehet jobb lenne a teher meló miatt.
Ezek csak agyalások amolyan hangosan gondolkodok kategória ha ezen felhúzzátok magatokat elnézést nem volt szándékomban.
Ha hetente el kellene vinned egy 600le sport kocsit ami 200misi 150km-re majd vissza, de minden általad okozott kárt te fizetsz rajta és nem mehetsz 80km/h-nál többel akkor hiába csinálod ezt évek óta, csak vezetni tudod ezt a sport kocsit, és nem leszel verseny pilóta tőle.
Nem hiába mondják a filmekben az öreg veteránok, hogy ne vezesd hanem repülj vele.