10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • molnibalage83
    #68702
    Az origón is ezen ugrált egyfazon Elvben igen, de valamiért nem szokták ez preferálni....

    Mi történik, mikor elfogy a felhajtóerő? 3-4 méter magasról leesik az orr majdnem gravitációs gyorsulással éri el a betont, ha gyorsan fékez a gép, mert a pálya nem végtelen hosszú. Ettől a gép orrésze akár le is törhet és a pilóta is fincsi terhelést kapna. (A MiG-23 katasztrófa idején a segg földetérés után olyan durván csapódott le az orr, hogy a pilóta már akkor meghalt.)

    B-1B-ről van egy videó orrfutó nélküli leszállásról. A tisztán látszik, hogy az orrész elég szépen megrogyott. Nem fasza az... Viszont itt volt nagy hely nagy kifutásra, hogy lassan fogyjon el a felhajtóerő... Még ilyen puha lérkezéssel is ez volt...