
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#68631
A gép szerkezeti szilárdságát az utastér padlója is biztosítja, nem véletlenül nem bontják azt meg még a Cargo-ra való átalakításkor sem (pl. A330-200F, ami az A330 MRTT alapja). Ráadásul még ha meg is bontanád, akkor se lenne egyszerű, mert az A330 MRTT esetén a hatalmas középső törzs-tartály elfoglalja a géptörzs középső szakaszán a teljes alsó teherteret.
Az A330 MRTT esetében nincs szükség plusz üzemanyag-tartályokra a tehertérben, a középső törzs-, illetve a szárnytartályokba maximum 110 tonnányi üzemanyagot lehet tölteni, ekkor persze semmi mást nem vihet. Akkor vihet hasznos terhet, maximum 45 tonnát, ha értelemszerűen ennyivel kevesebb üzemanyagot tankolnak bele. Viszont a légi utántöltés képességét akkor sem veszti el, ha hasznos terhet visz magával.
Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.06.05. 16:53:13