10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • molnibalage83
    #68153
    A mai új harkocsikon már átlalános a hidro-pneumatikus felfüggesztés? Vagy rosszul emlékszem? Ennek a "leültethetőségen" kívül milyen előnye van? A lövegstabilizátor dolga ettől könnyebb? Stabilizátor gondolom volt már az MBT-70-en is. A WG:RD-ben asszem úgy modellezik a leülést, hogy a méretbeli módosítója van, tehát nehezebb eltalálni, de 199 cm az tényleg brutál, még a szovjet harkocsiknál is kisebb.

    (WG-ben a T-72B szériától felfelé minden T-72 az M1 és vagy az M1IP páncélvédettségével bír és a T-64BM és T-80 széria is.)

    A csőből indítható ATGM lényegében az első találat esélyének növelésére van? Az ámérő korlátot nem nagyon értem, a legtöbb ATGM nem ilyen átmérőjű? TOW, Milan, stb. Ezek fejletebb változatával meg a '80-as években is tudtommal vígan felnyitható volt a T széri többsége miután az ERA blokk elsült, de talán még előtte is a TOW2 vagy TOW2a-val. A szovjet ATGM-ek a csővől indulva gyorsabbak egyébként, mint az átlagos ATGM? Gondolok itt a TOW, Milan, Konkursz, Falange és társaira.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.11. 16:58:05