
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#66685
A CVT váltó még nagy sárban is jó amikor a tank súlya és a nagyobb talaj ellenállás közösen akkorára ellen erőt fejtenek ki, hogy egy magasabb fokozat váltásakor szinte megáll a tank, elveszti teljes lendületét.
pl: itt az alacsony fokozatban nincs meg a lendület a magasabb fokozatban meg a dombon elfogy a szufla és pont váltani kellene az emelkedő közepén
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Találgatok, a felhasználási területtől függhet, pl egy olyan ország rendelne ahol sokk a sík vidék és messziről pufogtatnának akár állóhelyből ott jó a "sniper" L/55 ahol dimbes-dombos menetből tüzelős ott meg elég a rövid ?
Ez amolyan első gondolat, miszerint ha a stabilizátor egy picit bizonytalan az a hosszabb csőnél felerősödik, nagyobb az elmozdulás a cső végénél mérve + belül a forgáspont mögött kell plusz annyi súly,mint amennyivel hosszabb vagy ezt hidraulikával kompenzálják lehet benne annyi tartalék ?
Utoljára szerkesztette: ximix, 2015.01.19. 23:40:51