
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#66655
@Modellmaker: Nincs információ, csak találgatás. Ezek meg minden szinten vannak (modernebb, mint az F-22A festése, a másik véglet, hogy semmiféle speciális abszorbens festés nincs).
@Molni: Amiket én észrevettem:
2001: Pitotcső az orrkúp jobb felső részén, (nincs radar?), egy darabból álló "buborék" kabintető, a függőleges vezésík teteje egyenes, az orrfutó ajtaja "farkasfogas", a főfutó első ajtaja nyítva van felszálláskor, a beömlőnyílás "egyenes", és az oldalán sehol sincs "rádióablak".
2002: Pitotcső az orrkúp legelején, a főfutó első ajtaja zárva fel- és leszálláskor. Többiben megegyezik a '2001'-essel.
2011: Pitotcső az orrkúp legelején, az orrkúp más anyagból van mint az első két prototgépnél (feltehetően radar is van alatta), az orr alatt EOST "torony", a pilótafülke különálló szélvédőt és kabintetőt kapott, a függleges vezérsíkok és a canard-szárnyak hátsó sarka le van csapja, (a képen nem látszik, de a hajtóművek kiömlőnyílása hosszabb, és nagyobb a fegyvertér, lásd kép lent), a beömlőnyílások szűkítettek, és a külső élük meredekebben van lecsapva, a beömlőnyílás mögött két hatszögletű "rádióablak", előtte és alatta kicsivel egy kisebb, hosszúkás másik látható. Az orrfutó ajtajának eleje ék alakú lett. A kilépő élen lévő mozgatható felületeket (csűrő- és ívelőlapok) mozgató hidraulikus (?) dugattyúk háza láthatóan kisebb (ez is látható a lenti képen).
2012: Akár a '2011', de a beömlőnyílás oldalán lévő 'rádióablakok' közül az alsó láthatóan nagyobb.
2013 és 2015: Akár a '2012', de nincs pitotcső.

