10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • repvez
    #66373
    Na akkor kezdjük sorjában .
    A képen egy AK-47-es vagy vaklamelyik modifikációja látszik, ami 7,62mm, vagy nem értem, hogy minek az átmérője kicsi, lángrejtő meg nem mindegyik verzión van csak kompenzátor.

    A fordulósugárnál meg ne keverjük a hangsebességű repüléseket össze a fordulással, ez akkora hülyeség , hogy még a felső vezetés is azért nem akart venni hangsebességű vadászt M.O-ra mert ez volt a kifogás, hogy nem lehet megfordulni vele az országban akkor meg minek.
    Attól , hogy valami tud menni hangsebességgel még nem azt jelenti, hogy annál lassabban sem tud menni.
    Meg elég csak a hangsebesség képletét és számát összehasonlitani.
    Szóval általánossan 1224 km/h a hang terjedési sebessége ez ugye azt jelenti, hogy 1 óra alatt ennyi utat tesz meg a gép , namármost az ország legszélesebb pontja talán 5-600km, tehát fél óra alatt ér igy is egyik helyról a másikra.
    Gondoljátok ha a felszálláshoz szügséges 250km/h sebességet 15mp körül eléri akkor fél ora alatt nem tud hangsebbességre gyorsulni?
    Ahhoz meg hogy hangsebesség mellett forduljon sokminden összejátszik, de a legnagyobb akadály a pilóta és a gép teherbiróképessége.Ha ezek nem számitanának akkor a fordulósugár a v2/9,8*tang alfa. vagyis a sebesség négyzete m/mp-ben és a bedöndés szögének a tangense. Igy hangsebességen 80 fokos bedöntésen 2km sugarú körön belül megfordulna,de ez akkora g erő lenne , hogy sem a pilóta se a gép nem birná.

    Részletesebben ha gondolod: Rford=2G/9,8*cy*S*ro*sin alfa
    G=gép súlya
    Cy= felhajtóerő tényező
    S=Szárnyfelület m2
    Ro= levegő sürüsége az adott magasságon m3
    Sin alfa= a bedöntés szöge