
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
ambasa #66106 OFF
Az ambasa amhara nyelven oroszlánt jelent. Persze el lehet gondolkodni, hogy ha éppen erdei csiperkegombának nevezném magam, akkor azt kis, vagy nagybetűvel kellene-e kezdenem?
ON
Azárt azt ne feledd. hogy a mérnökök, beleértve a Boeing mérnökeit is elég konzervatívok és sokszor olyan műszaki megoldásokat, sőt konkrét alkatrészeket, kiszolgáló eszközöket használnak még mindig, amely még a B707-esről származnak (ez látszik a cikkszámukon), de talán még az sem elképzelhetetlen, hogy bizonyos szerkezeti elemek működési elvei, vagy azokhoz való ragaszkodás B-17-esről származnak.
Ugyanakkor az Airbus A320-as sikerének titka, az hogy szakított ezzel és egy tényleg merőbben új filozófiával állt elő. Amúgy az A300/310-es vezérlési rendszere még nagyon hasonlított a Boeingére. Sőt bizonyos értelemben szerintem a B737NG rosszabb, mint az elődje, persze az vitathatatlan, hogy sokkal gazdaságosabb, és ma ez a fő szempont, de ez azért annak is köszönhető, hogy bizony ahol lehetett, ők is elektronizáltak.
TG