
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#66068
Az AIM-120D-nél meg kiderült, hogy csak röppálya optimalizáció lesz és nagyon esetleg kétszer begyújtható szeparált hajtómű szekció, de szó sem lesz hosszabb rakétatestről és nagyobb teljes impulzusról és AIM-54 szerű kinetmaikáról nagy magasságban...
Na bakker, akkor úgy tényleg csak a reklámanyag kozmetikázására lesz jó az egész...
Ha megy egy dobule digites IADS felett akciózól, akkor SH-val berepülni oda eszméletlenül veszélyes.
Én azért fentartom a lehetőséget arra, hogy az USN-nél talán nem feltétlenül ostoba döntés az EW (Growler) erőltetése, csak tudhat valamit az a rendszer...
A gép eredetileg tervezett utazósebessége tehát cirka 30-35%-kal kisebb, mert bizony ennek is high subsonic tartományban van, vagy legfeljebb M1.0-1.1 táján és nem M1.5 táján.
Amit én olvastam, az alapján a F-22A gazdaságos utazósebessége M1.1-1.2 körül van, de ott nem emlegettek semmiféle 250 mérföldet...