
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
messerharcos #65669 Nem úgy volt, hogy függesztményel repül max 2.83-al, és a felderítő repül 3 mach felett? Mert ha függesztményel csak ennyit menne, akkor van bő 500 km sebesség és 5 km magasságkülönbség, igaz az R-40 4.5 machal repül, de csak 60 Km-ert. Egyébbként ez a 60 hogy van számolva, a 25ös jelentős sebessége dob ezen még valamennyit, vagy 60 km a hatótávja 2 és fél Mach felett indítva? Ha a blackbird 3.5-el 25 ezren suhan, akkor ahhoz hogy utolérje és elcsípje, nagyon jól össze kell hozni a találkozást, a földi rávezetés ki tudta volna vajon ennyire számolni? A másik kérdés, a sebesség átlépése és a hajtómű leamortizálása akkor egyfajta rutingyakorlat lett volna krízis esetén, de a gép ilyenkor veszélyessé vált magára nézve, vagy csak simán teljesen elkoptatta a hajtóművet mire leszállt, és nem volt veszély a pilótára nézve? Egyébként ugye egy esetleges atomtámadás ellen készült a gép, a lehető legrosszabbra felkészülve, tételezzük fel megtámadja az NDK az NSZK-t, még nincs atomháború, valószínű akkor a rigó sem a határ mentén repkedett volna, hanem bemerészkedik, így elvileg erre gondolom szerettek volna az oroszok felkészülni szintén. Egy felderítő Mig-25-öt kihívás egy F-15 nek elkapnia, vagy a jó radar amraam kombó miatt nem nagy probléma?
Utoljára szerkesztette: messerharcos, 2014.10.05. 23:03:19