10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • millerius
    #64467
    A FUEL-panelrészen a nagy szürke forgó-kapcsolóval lehet vezérelni a feltankolandó tüzelőanyag mennyiségét, ill.a rendszer fordított működését, ha leszívatni kell a gépről a kerót valami okból. Másik faladat, ha gépen belül másik tartályba kell átszivattyúzni valamelyik tartályban lévő berendezés hibája/kiszerelése miatt vagy tartály-szivárgás javításához, így nem kell a teljes tartályrendszert leüríteni (transfer pump-üzemmód). Az ARMAMENT-panelen látható a gépágyú lőszer-betárazását jelző lámpa, a fegyverfüggesztőket áramtalanító/tápláló kapcsoló, és a radar kisugárzását blokkoló/lehetővé tevő kapcsoló, ezeket nyilván csak közvetlenül start előtt kapcsolják fel(a földön véletlenül bekapcsolt radarsugárzás kis távolságról ugyanúgy képes embert ölni, mint egy véletlen gépágyúlövés vagy rakétaindítás). A gép fedélzeti rendszereinek földi teszteléséhez is nyilván használják az APU-t (kisegítő energiaforrás hajtóműindításhoz és a rendszerek táplálásához), ezért vannak a panelen a vezérlő-kapcsolói és az APU-légszívó/gázkifúvó nyílások ajtóinak kapcsolói.
    Üdv ML