
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#63567
Igen, teljesen eltérő a feladatkör.
Ezt csinálja az összes multi-role repülőgép. Teljesen eltérő feladatokat oldanak meg.
Ezen kívül nézd meg a gép képességeit, és tedd a B-52-es mellé.
Nem. Azt nagyon kevesen használják. A C-130-at sokan. A C-130 olyan helyen is leszállhat, ahol a B-52 nem. Tehát közelebb állomásozhat a munkaterületéhez. Rengeteg érvem van még.
Sok gyártó fejleszt valamit állami támogatás nélkül. Néha vesztenek, mint az F-20 esetén a Northrop Corporation. Szerintem nem lehet olyan irgalmatlan nagy összeg a veszteség, ha senkinek se kellene egy olyan C-130-as, amit mondjuk 3 óra alatt B-130-á alakíthatnak (vagy vissza).
Elvihetne mondjuk 130 db GBU-39-t, vagy 75 db Mk 82-t. Szerintem ezek korrekt becsült darabszámok.
Nem zárom ki, hogy van valami műszaki oka, hogy nincs B-130 vagy nem épült XB-130. De az, hogy a C-130 használók közül senki se vette volna meg ezt a változatot vagy ha már voltak C-130-ai, akkor ne építette volna át őket többfeladatúra.
Pontosan hogyan kellene nevezni egy olyan C-130-ast amit átépíthető bombázónak, ahogy felvázoltam? Vagyis vagy teherszállítóként repül, vagy bombázóként. B/C-130? Vagy ha B/C, akkor az azt jelentené, hogy repülés közben válthat feladatkört? Mert nem arra gondoltam.