
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#52210
Annyit ha reflektálhatnék magam részéről hogy ezek alapján oroszhonban a T-64 a legenda a T-90 pedig a valóság:)
Valahogy így, csak hát a T-64-es gyártó és fejlesztő csapat ukrán, azokkal meg hol rosszban vannak, hol jóban... :D
Meg az is elég meleg, hogy a T-90-esek motorja a T-34-esekig vezethető vissza (!!!).
Amúgy a T-64BM-en érzésem szerint azért meglátszik az a +5 tonna.
Nem egészen arról volt szó, hogy nem látszik meg, hanem arról, hogy a futómű ezt hogy viseli. Az Uráliak azt állították, hogy a futómű nem lenne képes már elviselni a további terhelést. A valóság meg az, hogy lazán. :)
Amúgy a Bulat 850 lóerősre felhúzott motorral bír (szemben a "hétköznapi" 700 lóerős 5TDF-el).
Ami nekem csípte a szemem sokáig láthatóan mindenki oda-meg vissza volt az Oplotért, Jatagánértaztán ez a lelkesedés odáig lanyhult hogy kevés "kivételtől" eltekintve fel sem emlegetődik. Talán még egy rheinmetall lövegcső hiányzik még neki (?) vagy nem tudom vsz ők gyártják házon belül azt a 120-ast is
Nem mindig a jobb cucc lesz a sikeres a piacon, ez már régi törvény. A Törököknél a Dél-Koreai licenc-csomag alapján való saját gyártású harckocsi mellett döntöttek. A Grúzok "állítólag" vettek 12 darab Oplot-ot (a wikin is szerepel), de képet én nem találtam ezekről, a grúz hadsereg képeinél csak T-55AM2 és T-72B-kről látni képet.
Az Oplot-nak bemutatták egy fejlesztett változatát, ez az Oplot-M, új reaktív páncélzat, új tűzvezető rendszer, a parancsnoknak független 360°-os optikai periszkóp, és emiatt a torony végébe telepített távirányítású géppuska.


