10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • Massari
    #52089
    Én általában azt szoktam mondani:), hogy a szállító-heli flottára MOi viszonyok között nem szabadna sajnálni a pénzt, sem most sem később. Nekünk fontos de mégsem tudjuk a legjobbakat választani mert 5(-10) múlva aktuális lesz hogy színrelépnek újabb generációs kávédarálók.
    Alapból azt mondanám kezdjünk egy kissebb mennyiségű használtas Sikorsky pl.blackhawk-al, és később uattól a gyártótól S-92-t is érdemes lehet megreszkírozni, megfelelő ajánlat esetén, mivel alig lett rendszeresítve talán alkuképes a helyzet. Haszált Aw101 sem jönne rosszul ha lenne eladó.
    Ha nagyon ráérnénk úgy kellett volna csináni mint a délafrikaiak, hogy alkatrész-elemekből kilgózták ami nekik kellett - Onyx Atlas vagy mit.
    A Chinnok miatt akartam viszont igazából reflektálni, hogy abból használt biztosan van eladó, és F-szériáig nem is drága, vmi segély keretében talán Marokkó.. is vásárolt talán C verzióból (?). Az üzemeltetésre írták egyszer hogy csillagászati, na ezt nem tudom.
    Chinook mellé viszont tényleg nem ártana vmi kissebb , itt UH-1N (modernizált) mint olcsó alernatíva, talán játszhat.
    Az egész anak a kérdése hogy ellentételeztetnének-e egy nagyobb beszerzést + lízing, vagy bízunk a jóistenben ..
    Ami nem a mi súlycsoportunk az a Ch-53 és társai azonkívül bármi, de komolyan paródiába illő lenne sajnos hogy manaság egy "szimpla" helibeszerzést elméletileg Gripenek árából sem lehet kihozni :DDD
    A wikin Nh-90 is persze csak 20 milkó meg az apró..