
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#51917
A wikipédia egy szakmai körökben közismert tévhitet hangoztat. Itt az én SR-71 ismertetőm, olvasd el.
A lényeg belőle:
"Apropó, festés. Bár majdnem mindenhol úgy említik, hogy a gép radarelnyelő festéssel van ellátva, és a radarok számára nehezen érzékelhető (sőt, olyanra is vetemedtek már, hogy az SR-71-et nevezték az első lopakodó gépnek), valójában még a civil FAA (Federal Aviation Administration - Szövetségi Légügyi Igazgatóság) radarjai is többszáz km távolságból észlelték a nagy magasságban, utánégetővel haladó gépeket - egy magyarázat szerint az utánégő csóvája miatt (ami akár 20 méteres is lehet...)."
Hozzátenném, hogy az SR-71 szinte csak légi utántöltéshez "jött le" a szolgálati magasságából, és lassított le Mach 3 alá. Szóval a Blackbird kb. annyira volt lopakodó, mint a B-52...