
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#51028
Hajdanában-danában az Index repülős topicjaiban feltűnt egy Erik nickű egyén, aki olyan történetekkel szórta tele a topicokat, hogy ő miket csinált C-130-al (még a repülőgép-hordozóra való leszállás is benne volt, de mondom, így utólag még a Bagdad bombázását is elhittem - hiába fiatal voltam és naiv). Aztán "kiderült", hogy ő repült Viggen-el és Gripen-el is. De mikor Kővári rákérdezett, hogy konkrét adatokkal tud-e szolgálni a Gripen-ről, akkor sértődött "én nem akarok semmit bizonyítani" válasszal lerázta magáról a dolgot. Végül úgy bukott le, hogy az egyik srác felhúzta magát rajta, és küldött egy levelet a Svéd nagykövetségnek, hogy ugyan már, van-e magyarul tudó Gripen pilóta? A válasz pedig megérkezett: nincs ilyen. Erik többet nem logolt be az Index-re.
De kicsivel rá megjelent eritelaz. A stílusa nagyon hasonló volt mint Eriké, de első körben senkinek nem sikerült fogást találnia rajta. Aztán egyre látványosabb anekdotázádába kezdett. "Belépett" a National Guardba, sztorizgatott a fegyvereiről, a kiképzéséről, egyebekről. Ezt jó hosszan. Én ekkoriban kezdtem megunni az Index fórummotorját, de azért valamilyen rejtélyes okból 2003-ban az akkori e-mail címemre küldött nekem két dolgot. Az egyik egy képgyűjtemény volt az US ARMY iraki lerohanásáról, egy-az-egyben azok a képek, amelyek a Militaryphotos.net-en is megjelentek. A másik pedig egy doksi volt, amely az AIM-9L kézikönyvét takarta - ugyanazt, amit a FAS.org-ról le lehetett tölteni már egy ideje. Utána nem nagyon figyeltem rá, csak itt szóltak rám 2008-ban régi ismerősök, hogy hallottam mi történt eritelazzal? Nem, miért? Hát mert autóbalesetben elhunyt, és a felesége által megfogalmazott gyászjelentés által végül is kiderült, hogy sose szolgált a hadseregben. Egy beteges hazudozó volt, aki élvezte, hogy az orránál fogva vezethet sok embert...