
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#50894
A Mirage-2000C gépnél elvben lehetséges a törzs alá 530D rakétákat tenni? Ha nem, akoor miért? Bombákat elvben lehet tenni, de a léghiarc képességét ilyen alacsony szintre tették a '80-as évek végén? 4 db légharc rakéta...?
Nem lehetett. Hogy miért nem jó kérdés, de sose volt képes rá. A standard függesztménye 2x R530 és 2x Magic (érdekesség, mikor a 2000C-ket átfegyverezték a Mica-kra, csak a Mica IR-t integrálták, az EM-et nem, a fedélzeti rendszerek nem képesek kezelni állítólag).
A 4db légiharc rakéta teljesen általános fegyverzet, nem tudom mi a bajod vele. A légifölény gépeknél (F-14, MiG-31, stb.) szokás ennél többel harci helyzetben repülni.
A Mirage F1 gépnél erősen túlzónak ítélem ezt a felfüggesztést, pont a fentiek miatt. Erősebb légiharc fegyverzete volt darabra, mint az utódnak...? Hova mehetett légiharc rakéta? (A törzs alá azért gondolom csak nem...)
F1-nél a tőrvégekre kerülhetett Magic, a belső szárnypilonra meg Super 530. A külső szárnypilonokra A2A fegyverzetet tudtommal nem pakoltak, a Phimat csaliszóró és egy Barem ECM pod került oda mindig. Tehát 2x közepes, és 2 rövid hatótávolságú A2A, ennél többet tudtommal sose pakoltak fel.
2x2 bomba középen az ok? Vagy 2x1? Mekkora tömegig mehet? 1000 font? 2000?
A törzs alá két bomba mehetett (egymás mögött, tehát 2x1), én tömegre 500 ill. 540 fontos bombákról tudok.
Anti radar fegyverzet volt 1991-ig hozzá? (Tudtommal nem, ahogy LGB sem.)
Nem volt.
A Sidewinderek a szárnyol L vagy M verziók voltak?
L.
Ez mi? Az orrfutó leszálláskor hogyan nem nyílt ki ennyire?
Felteszem két fokozata volt, fel- és leszállási. Az F-4K-knak azért kellett ennyivel hosszabb orrfutó, hogy induláskor nagyobb állásszögük legyen.
Hol volt a kábeles húzás csatlakozási pontja a géptörzsön?