
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
fade2black #50214 "Jelenleg még mindig azonban egy fejlődő technológiáról van szó...."
Tény az AESA még életciklusa elején jár, ettől még amit írtam él. Nem csak a felsorolt hanem rengeteg előnye van A2Aben is. Az AESA szvsz az 5gen legnagyobb előnye és bele lehet rakni 4+os gépekbe...
"A legfontosabb hátrány az ár"....
Félvezető iparban mindig az első kettő legyártása a horror, ettől még a drága él, nagyon komoly elektronika kell mögé.
"Szóval azért nem árt elgondolkodni, hogy ezen az áron..."
Mi az olcsobb venni egy 5gent vagy belerakni egy létező 4.genbe?
Persze egy USnek ez sokkal kissebb probléma, ott a legfejlettebb gyártástechnologia adott, nem befektetni kell hozzá azt már Intel, Micron, Aptec.... megtette és a gyakorlattal rendelkező mérnök gárda szintén ott van.
(kicsit off: oroszok anno seggüket a földhöz verték amikor a 130nmes AMDnk már nemkell mert elavult gyártósorok eladását engedélyezte nekik US. Aztán miután átszállították őket, jöttek rá, hogy igaz a vas már az övék de több mérnök kéne Drezdabol.... Kínába uígy minden 5év késleltetéssel mehet, vonatkozik ehez pedig meglepő mód :) Japánok, TSMC, Samsung is tartja magát.)
"A "kompromitálódott" radarok aztán át is lettek tervezve/építve a MiG-31B/BSz-ekhez..."
Biztos tudsz pontos dátumot nekem 90 vége rémlik mint az első átépített/átvett gép. 91ben Szu összeomlott.