10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • drevil666
    #49926
    Már Én is belátom, hogy a Szuhoj nem a leg-leg (meg nem is olcsó, akkor lehet még kötekednék egy kicsit:) ).
    A BM jónak tűnik az újabb radarja miatt, meg a sárkányszerkezet igen kiforrott lehet ennyi év után.

    A Su-30MKI-nak lett volna (lehet volt is) Mexikóba egy közös légi gyakorlata amcsi gépekkel.
    Hogy szerepelt?
    Ebből lehet levonni objektív következtetést a Su-35BM képességeit illetően?
    Nem botorság a Su-35BM és az F-35B vagy C-t összehasonlítani?

    Még korábbról tőled /nem szó szerint/: A Су-34 hadrendbe állítása katasztrofális. Ennek (fejlesztés elmaradásának, gyermekbetegségeknek) szerintem pénzügyi okai lehetnek.
    Most ez csak felvetés egy másik iparágtól, de: nem az a busz a legszarabb, amiből a legkevesebbet rendelik, vagy gyermekbetegségei vannak az elején.... de hosszú távon kúrvajó cucc lesz.
    A Су-34-nél (az R-77 problémája miatt) egy AIM-120C-5, IRIS-T, esetleg MBDA Meteor integrációt jót tenne.
    /tudom felesleges, de nyugati trendi jellemzővel: szeretem a kihívásokat, szeretnék ilyen hibrid dolgokból a legjobbat kihozni/
    Egy időben mondjuk az a hír terjengett, hogy a Су-35-nek azért nem kell átalakítani a hajtómű-beömlőnyílásokat, mert olyan "tuti" bevonattal látták el.

    A radar érzékenységet az jó lenne egyszer kivesézni, mert ha a radarok olyan érzékenyek, mint az híresztelik (120 km-ről egy 1 méterre kilógó periszkóp ____Су-34, vagy S-400-as radarja) akkor az F-22, F-35 fejlesztése jószerivel fölösleges, mert a kórszerűbb ellen. nem nyújt akkora előnyt, mint ahogy tervezték.
    AZ Eurofighternél sem dominál a lopakodás.
    Bár a PAK-FA, vagy a J-XX is ezen úton jár (lehet ők is csak gyengébb ellenfél ellen szánják??)