10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #49907
    Buszokba nem nagyon lehet integrálni (a piacon nincs elérhető), mert nem bírják a nagy bemenő nyomatékot.

    Én is csak motorkerékpárokba és személyautókba (ott is max. 150-200 lóerőig) láttam eddig ilyet, hogy tudták a japánok megcsinálni egy ~1500 lóerős motornál, rejtély...

    Totalcar cikk az automata (és CVT) váltókról.

    Súlycsökkentést akartak elérni? Mert gondolom nem a komfortérzet és a rángatásmentes-limuzin hangulat megteremtése volt a cél....

    Fogalmam sincs, talán a kímélőbb motor-terhelés és a jobb terepjáró képesség (nem hagy ki egy másodpercre se az erőátvitel váltásnál). Ráadásul szerintem a két lánctalpnak külön-külön van saját váltója, hiszen képes egyhelyben megfordulni. A futóműve is igen összetett, hidropneumatikus rendszer, így képes "lehasalni" és "kiemelkedni", illetve egy ferde domboldalon is megállhat vízszintesen (lövegstabilizáció).





    Hozzá kell tenni, hogy a Type-10 nem véletlenül könnyebb, mint elődje, a különféle megkötések és súlykorlátozások miatt a harckocsizó egységek eddig ugyanis csak az egyik sziget (fejből mondom, talán Hokkaidó?) területén állomásozhatnak és gyakorlatozhattak.