
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#48768
*Azt hiszem, szemléletes példa az életből, mire gondolok, hogy volt egy baleset, mikor egy nagy utasszállító repülőgépen a kapitány a másodpilóta és a fedélzeti mérnök együtt azzal foglalkoztak, miért nem akar égni egy visszajelző lámpa a műszerfalon. Elvezették a gépet A-ból B-be, nem volt sok idő hátra a leszállásig. Jól képzett tapasztalt szakemberek voltak. És akkor mindhárman azzal az 1 dollárt se érő lámpával foglalkoztak percekig, semmi mással. Se a sebességgel, se a magassággal aztán úgy rémlik a mocsárba csapódtak."
Ez azért van mert ha nem a megszokott állapot áll fenn repülés közben (nincsenek caution vagy warning lámpák, jelzőhangok) akkor ha egy minimális eltérés mutatkozik akkor sokan csak arra koncentrálnak vagy bepánikolnak. Sajnos ismerek 1-2 malév pilótát is aki egy kisebb problémától is eléggé meg tud ijedni.