10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • bgabor
    #48143
    Szerintem olyan ez is, mint a Szu-34es.

    Ugyebár nemrég sokat tárgyaltuk a típust itt a topikban.
    Azt halljuk az oroszoktól, hogy 2015-ig 70 darab Szu-34es szolgálatba állítását tervezik.

    Erre a szeptemberi Aranysasban ilyeneket írnak a típusról:

    "Emlékezetes, hogy a Szu-34est évek óta nem tudják harcoló alakulathoz helyezni, mivel a meglévő fél tucat gép még mindíg az állami átvételi próbák alatt áll."

    "Megpróbálják a PAK-FA esetében kétezer repülésből befejezni a berepülési programot. Erre azonban kevés példát találunk, éppenséggel az oroszoknál is nagyon elhúzódnak az ilyen jellg munkák. Elég csak a Szu-27esek modernizációs programját, vagy a Szu-34est említeni. Az alig fél tucat szériapéldányban létező típusról a közelmúltban derítették ki, hogy a fedélzeti rendszerek energiaellátó rendszerét alapjaiban kell módosítani segédgázturbina beépítésével. Ezenfelül még számos további problémás tényező is fennáll, amelyek mindegyike késlelteti a szolgálatba állítást."


    Szóval úgy tűnik hogy ezúttal is csak a szokásos orosz kamuzással vegyített kincstári optimuzmusról van szó. Könnyen lehet hogy a KSz-172 Novatorral kapcsolatban is ugyanez a helyzet.